W przypadku otwierania własnej firmy w branży lodziarskiej niezwykle ważne jest długofalowe planowanie. W końcu sezon letni jest dość krótki. Nie wystarczy zatem jedynie wynajęcie przestrzeni w dogodnej lokalizacji – trzeba też zabezpieczyć się przez ryzykiem splajtowania. Warto też przemyśleć kwestię pozyskiwania funduszy i dopasowania oferty do odbiorców.
Zainwestuj w opłacalne rozwiązanie – wynajem maszyny do lodów
Zanim jeszcze pomyślisz o podejmowaniu pierwszych kroków w stronę realizacji swojego biznesplanu, warto przemyśleć kwestię nabycia sprzętu czy też wynajem maszyny do lodów. Niezawodny, dopracowany pod względem technicznym i innowacyjny sprzęt z pewnością pomoże Ci zgromadzić stałych klientów już od samego otwarcia. Obawiasz się zbyt dużych kosztów, z jakimi wiąże się maszyna do lodów włoskich? Wynajem pomoże Ci rozwiązać tę kwestię. W przystępnej cenie otrzymasz w pełni sprawną maszynę. Wypożyczając ją, zyskujesz – samodzielnie określasz czas wynajmu, a czynsz możesz odpisać od podatku dochodowego.
Wielkie otwarcie – serwis maszyn do lodów pomoże nawet w ukropie
Zarówno w przypadku kupna jak i wynajmu, niezbędny jest serwis maszyn do lodów. Istnieje niewielkie ryzyko, że maszyny od Liron Polska ulegną uszkodzeniu – wszystko za sprawą nowoczesnych części i wysokiego zaawansowania sprzętu. Duża rolę w utrzymaniu maszyny w świetnej kondycji odgrywa serwis. Profesjonalna opieka i wsparcie zapewniają bezproblemowe działanie urządzeń od chwili wielkiego otwarcia biznesu. Jest to możliwe dzięki stałemu nadzorowi ze strony specjalisty – cykliczna wymiana narażonych na zużycie części sprawia, że wybrana maszyna bezproblemowo poradzi sobie z obsługą nawet największej kolejki!
Pamiętaj o podstawach – biznesplan, którego potrzebujesz
Pomysł na własną działalność jest istotny. Tematyka restauracji bądź pastelowe dekoracje budki z lodami to jednak nie wszystko. Najistotniejszy w długofalowym planowaniu działalności jest biznesplan. To on wyznacza cele i strategie działania oraz pomaga określić zagrożenia i ryzyko niepowodzenia. Oprócz opisu działalności firmy w biznesplanie powinny znaleźć się analiza rynku. To dzięki niej określisz m.in. otoczenie firmy i popyt na produkty. Duża wagę przyłóż do planu finansowego – skrupulatne planowanie ponoszonych kosztów i określenie potencjalnych inwestorów z pewnością przyniesie korzyści.
Jeśli chcesz skupić się jedynie na prowadzeniu firmy, możesz też zatrudnić firmę, która wykona biznesplan dopasowany do twoich potrzeb. Wystarczy opowiedzieć o swoich planach, a doradca pomoże w jego spersonalizowaniu. Pamiętaj jednak, by nic nie stało się ważniejsze, niż jakość oferowanego produktu – to dzięki niemu klienci będą do Ciebie wracać i to on zapracuje na Twój sukces!